Asafmomm
Geçmiş olsun ♥️ Doktora ilaçların geçirmediğini söylerseniz belki başka bir ilaç yazar, tekrar danışın doktorunuza. Onun haricinde o bölgeyi zaten sürekli yıkamamanız gerekiyor, özellikle de şampuan duş jeli vs gibi temizleyiciler hiç sürmeyin. Sürekli yıkamak oradaki yararlı bakterileri yok edip enfeksiyona açık hale getiriyor. İç çamaşırınızı değiştirmeye devam edin, enfeksiyon geçene kadar ütüleyin hatta vaktiniz varsa. Ayaklarınızı sıcak tutun. Tuvaletten ve banyodan sonra iyi kurulayın. Sürekli yıkamaya devam ederseniz iyileşme süreci bayağı uzar malesef