zaremakibar Selam kızlar , benim çocuk 3 aylık ama 1 buçuk aylığından beri öyle bazen emerken çok haraket ediyo tepiniyo bakiyo bana gülüyor Aliyo memey sonra bana bakıp gülüp birakiyo kıvranıyor 😄 Normal biseymi. Gazlı desem gazını kendi çıkarıyor rahat