Kızlar selam
Desteksiz uyku eğitimi verdiniz ama bazı akşamlar bebeğiniz yatagına koyup odadan cıktıktan sonra aglıyor. Katılarak aglamıyor ama sesini duyurmak için bağırıyor. Bir derdi yok. Diş ateş gibi karnı tok altı temiz ve uyku saati gelmiş. Agladıgı zaman odaya giriyor musunuz? Ben dayanamıyorum giriyorum. Girince tekrar sakinleştirip odadan cıkınca daha kötü ağlıyor bu sefer. Ne yapmam gerekir?