Ozlmmmm17 benim kıZımında sağ baş parmağı o şekilde doğduğu zaman götürdüğümde şuan yapacak bişey yok altı aylık olunca getirin dediler çarşamba günü tekrar götüreceğim bakalım nasıl bir süreç olacak grafi falan çekeceğiz demişlerdi çünkü bizim altı parmak olacakken olmamış gibi dedi doktor