Yagmurtekin kizim doğduktan sonra gece 12 de falan uyuyodu git gide 1 saat geri cektim 8 gibi yatıs sabah 6 -7 gibi kalkış gece boyu 2-3 saatte bir uyaniyo tek sıkıntımız bu 7 aylik olduk akşam sadece evinde olmak istiyor saat 18.00 -20.00 arasi çok uykusu geldiği için çok huysuzluk yapiyo 🤷🏼♀️bence de baslamalisiniz kendinize vakit kalır