Kizlar oğlum mama ile besleniyor ve sallanarak uyuyor. 1 aydır falan gece genelde saat başı uyanırdı ona alışmıştim ama son bi kac gündür geceleri sürekli ağlayarak uyanıyor bazen zor sakinlesiyor. Sanki bi yerine bisey olmuş gibi o kadar çok ağlıyor ki anlamadım gitti.
Karnı tok eminim ve gündüz uykularında böyle değil keyfi de yerinde oluyor gündüz az uyusa bile ağlayarak uyanmıyor
Yaşayan yada bilen varsa yardım lütfen..