Kızlar 1 yaşında oğlum bir türlü rahat bırakmıyor makinayı üstündeki düğmeye basıp çalıştırıyor kapatıyor falan bozlucsk diye odanın kapısı hep kapalı duruyor ama o uyanıkken çalıştıramıyorum makinayı ne anladım ben bundan 😢 napmam gerek cız diyorum yok olmaz bozulur oğlum yok.. Napmam gerek siz naptınız?