Merve_4141 Hanımlar ek gida alışverişi yapıcam ama oioi ürünlerini alıcam renk konusunda gri ve pembede gidip geliyorum sizce hangi renk bide o markayı kullanan var mı memnun musunuz acaba
Kk41 Merve_4141 tabağından memnunum benim yeşil renk güzel . Gri daha iyi pembeye göre 2. Bebek erkek olursa ona da uygun olur😂
Mira61 Merve_4141 ben ilk çocuğumda kızım oldu herşeyi pembe aldım 2 erkek oldu garibim onun pembe şeylerini kullanıyoruz