Tky58 Miro bebekler hapşırır ve hıçkırır bu çok normal korkma canım 😊 Ama üşütmeyeyim diye sakın kalın giydirmeye kalkma ☺️ortalama 22-23 derecelik bi odada zıbın ve üstüne bi takımla tut evde dr bastıra bastıra söylemişti bana ikinci bi kat yok diye.
Antlbulut Miro benimki 3 aylık doğduğundan beri hapşırıyor. Doktor anne karnında suyun içinde yaşadığı için şimdi vucuttaki sıvıyı atıyor demişti
Miro Tky58 altına bi zıbın uzerine ince bi takım yada ince bi tulum giydiriyorum canm ince bi battaniye ile sadece beline kadar örtüyorum