MuhammedMusa Kızlar pencerem akşamdan sabaha su gibi oluyor. Neden olabilir. Yeni de taşındık eve ama çok canımı sıkıyor bu durum.
Cicekimftm MuhammedMusa bu durum rutubete sebebiyet verebilir. Nem oranı çok yüksek demekki. Sürekli havalanması lazım. İçeri çamaşır asiyormusuniz?
MuhammedMusa Cicekimftm asıyorum ama oğlumun odasına ki eski evimde de asıyordum bişi olmuyordu. Havalandırıyorum ama genelde geceden sabaha su gibi oluyor.
Cicekimftm MuhammedMusa tamam işte o yapıyor bende içeri astigim zaman bütün canlarım su gibi oluyor. Her evin nem dengesi aynı olmuyor. Bir süre asmayin deneyin. Tek çare havalandırmak ve aletler vardı sanırım neminazaltmak için sanırım
Kuzeybabyy MuhammedMusa yatmadan önce odayı güzel havalandırın ıslak bir şey olmasın odada birde nem azaltıcı tablet yada cihazlar var bir bakın isterseniz
Cicekimftm MuhammedMusa Benim evinde dediğim gibi çamaşır asarsam camlar buhar yapyir ilk gün. Ama sanırım güneş aldığı için sabahtan akşama kadar rutubet olmuyor o sebeple. Sürekli havalandırmak da bu mevsimde zor. Çocuk içinde iyi değil çok yüksek oranda nem.
Edissmom İlk girdiğim evde bu sorun vardı ve rutubete döndü duvarlar camlar yeşil küf yosun oldu hasta olduk bebeği o ortamda tutmak çok zararlı eğer küfe kadar ilerlerse o evde oturma derim benim eşyalarımı bile çürütmüştü ve taşındık
UmayUtkan MuhammedMusa yani kombi diğer evlerdede aynı şikayet var mı sorun bazıları az yakıyor bazıları çok yakıyor değişiyor o yüzden evler kışın soğuk sıcak derken rutubet yapıyor duvarların da falanda yapıyorsa öyle eşyalarına dikkat et
MuhammedMusa Cicekimftm eylülden beri burdayım yeni yeni oluyor işte. Nem aletinden alacam son çare bu artık. Teşekkürler
Baby01 Aynı durum bizde de var kendi evimiz olduğu için çıkma durumum da yok maalesef.Biz sürekli evi havalandırıyoruz pencereyi yukardan açıyoruz gece ve sabah bir nebze fayda ediyor
MuhammedMusa Baby01 bizim kira Allahtan fazla kalmayı düşünmüyorum. Sürekli havalandırmam gerekecek oğlumu üşütmeden becerebilirim inşallah 🙏🏻 sağolun
MuhammedMusa UmayUtkan henüz rutubet olayı yaşamadım her sabah uyandığımda ilk iş penceremdeki suyu temizliyorum.