Bebeğim gün icinde 3 defa kakasını yapar henüz 15 günlük çok mu fazla yapio acaba ,kilo alımını engeller mi bu , sulu şekilde yapio acaba üşüttü mu yavrum ? Birde çok çabuk pişik oluyo Bepanthol kullanıyorum ama etksiini gormuyorm ,etkili bir krem var mı ? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız 💓