Ruveyde123- tesekkur ederim ❤ Doktorum ne dediyse yaptim emzirme saati disinda aglasa da emzirmedim (tok oldugunu bildigim surece) burda goruyorum saat basi emziren anneler var aglayinca mecbur veriyorum diyen bence biraz kolaya kaciliyor fakat sonradan bu durum anne icin cok zor bir hal aliyor halbuki saat duzeni oturtulsa sorun kalmiycak benim bebegim 3 ay inanilmaz gaz sancisi cekti saatlerce aglardi yinede de bu duzeni hic bozmadim😊