Merhaba anneler. 2 ay 9 gunluk bir kizim var. Gaz sancilari tam azaldi diyordum ki son 1 haftadir daha da siddetlendi. 8.atak haftasinda boyle olabilecegini okudum. Tecrube edip fikir verebilecek olanlariniz var mii ? 10.gunden sonra basladi bu sancilar biter umuduyla bakiyorum ama yok...