Aslında yavrumunda suçu yok , 20 günlükken yazlığa gittik orada benim yatağımda reflü yastığında uyudu biraz büyüdü çingene beşiği yapıldı. 3 aylıkken evimize geri döndük ama yatağında asla uyumadı. Bizde çareyi hamak beşik almakta bulduk. Orada uyuyor ama artık küçük gelmeye başladı. Ayrıca dönemiyor ve bu gelişimini etkiler mi diye de korkuyorum :( Kafasını gömmek istiyor düz yatağa nasıl alıştırabilirim