2 buçuk yaşındaki oğlumda 3 ay once Üst Solunum .Enfeksiyonuyla beraber boyunda bezeler çıktı usg de norml ve küçük göründü şükür o zamn bi antibiyotik kullandık zatn sonra 2 3 hafta sonra tekrr boğaz enfeksiyonu geçrdi yine bi antibiyotik kullandık. Son gunlerde bezeleri buyumüş gibi geldi gözüme sonra zaten haff bi öksürük ve geniz akıntısı başladı bugun randevu su vardı asıl amacım bezeleri tekrr bi kontrol ettirmek ti dedim hafta başında öksürük te başladı ama şuan iyi her hangi bir bişey de kullanmadık sadece burnu akıyor şuanda bezelere baktı küçük dedi usgye gerek duymadı enfeksiyon belirtisi dedi. Ne ciğerleri dinledi ne boğaza baktı antibiyotik verdi yine bu kadar çok sık antibiyotik zarar değilmi ya. Bu arada doktora farklı daha once ki antibiyotik leri soylemek aklıma gelmedi blki soylesem vermezdi ama bezeler şiştiği için biraz, enf. Belrtisi diyip antibytk vericm dedi.
Akşam verdim bi kere ama içim içimide yiyor 2 ayda 3. Antibiyotik ikilemde kaldım çok başladığım için devm ettrsemmi yoksa vermeyip kessem mi bilemedim. Probyotik ve fermente gıda lar oneriyor doktorlar ama bizimki kefirdir yada direkt olarak yoğrdu kaşık kaşık yiyen bi çocuk değil ama çorbasını çok sever yoğurdun o fayda edermi bilemedim.
Ne yapayım hanımlar devm edimmi siz olsaydınız napardınz? 😓