Azraadaa Kizlar adet olacağı gün test yapıp negatif çıkan sonra adet gecikince tekrar test yapio pozitif olan varmi ? Adet olacaktım bugün olmadım test negatif çıktı. Yanılma ihtimali varmidir testin.
AzraCemre Azraadaa tabi ki yanılma payı var. Döngünün kaçıncı günündesiniz o önemli. Ben hamile kalmadan önce max 35 görüyordum. Hamile olduğumu 37.gün öğrendim öncesinde hiç test yapmadım. Ama 1 -2 gün gecikip test yapıp negatif olup birkaç gün sonra tekrar pozitif olan tanıdıklarım var. Siz normal adet gününüzü 10 gün geçince bi daha yapın test ya da kan verin. En net cevabı kanda alırsınız.
Danerys Azraadaa silik çıktı benim. Gecikince bir daha yaptım iki kalın çizgi. Şimdi hamakta uyuyor meleğim 🧿😂
Azraadaa Snowglobe yaa nasıldı peki hamilelik belirtin falan varmiydi. Benim hic belirti yok sadece her an adet olacakmış gibi hissediyorum. 2 gündür ped takıyorum ha geldi ha gelecek diye ama ne gelen var ne giden. Kasiklarim agriyor sadece başka belirti yok. Bidaha ne zaman test yaptın ikinci testi
Snowglobe Azraadaa yanlış hatırlamıyorsam aralarında Bi hafta falan var dı. Kan tahlili de 5 haftalık olduğunu öğrenmiştik ama ilk test te çıkmamıştı halbuki hamile imiişim. Yani küçük oldukları zaman da testte çıkmıyor
Azraadaa Danerys silik çıktığında adetin gecikmismiydi peki canım ikinci testi kaç gün sonra yaptın hic belirtin varmiydi?
Danerys Azraadaa adetim benim 25-27 günde bir olurdu hiç şaşmazdı yani o aralarda olurdu. Ben olmayınca test yaptım hızlı testlerden. Silik iki çizgi çıktı. Sonra 1 hafta geçti hala olmayınca o zaman da kaset test yaptım kalın kalın iki çizgi çıktı. Silik çizgiyi de önceki ay hayalet çizgi çıktığı için ciddiye almamıştım. Hiç belirtim yoktu ama hamile hissettim kendimi
Danerys Azraadaa yaa yok arada bir test daha yaptım onda kontrol çizgisi silik çıktı 😂 biz de bekledik. Şimdi boşuna heves yapmayalım diye. İyice gecikince bir kaç tane test alıp hepsini yaptım hepsi kalın çıktı. Ama aradaki test beni bi korkuttu meğer test bozukmuş
Syhnorhn Erken gebelik testi yaptıysanız negatifse negatiftir. Normal test ise hani günü geçince yapılan, o zaman adetten sonra pozitif çıkması yüksek ihtimal
Azraadaa Syhnorhn erken gebelik testi nasil oluyor ki canim ben eczaneden normal test istedim gebelik testi dedim kucuk kutuda verdiler. Erken diye belirtmedim yani.
Azraadaa Danerys benim daha gecikme olmadi hiç. Hep 1 gün veya 2 gün erken olurdu her ay. Bu ay bugün olmam lazımdı olmadi çok erken yaptim biliyorum ama bakalm hayırlısı o zaman.
Syhnorhn Azraadaa adetten 6 gün öncesine kadar gebelik varsa çıkıyor. Onların fiyatı 50 tl ve üstü. Diğeri ise adetin gecikmesinden sonra ancak gebelik varsa gösterir. Onlar daha uygun fiyatlı 10 tl civarı