DreamMommy Serranaile 2 hafta kullandım benim dikiş izimi daha da ortaya çıkardı ve sürekli cildim kabuklanıp döküldü bu yüzden bıraktım ben.siz faydasını gördünüz mü.
Serranaile DreamMommy valla bende hiç iz kalmadı desem yeridir çok az bi iz var oda çok yakından bakarsak uzaktan belli değil ben kaşıntı yapıyor diye bıraktım
Tazeanne53 Fito merhem verdi. Bir sürdüm bir sürmedim sonra bıraktım. İzi geçsin diye reçetesiz satılan bir krem verdi. Bunu sürmedim onu da sürmem dedim almadım. Kısacası bir şey kullanmadım. Şu an baya belirgin dikiş izleri. Çok da önemsemiyorum açıkcası.
annesininoglusu Merve18 Madecassol ve Fito verdi. Madecassol kullandım, en etkili yara kremi, tavsiye ederim.
Ezdnfa Merve18 merhaba, contratubex verdi 6 ay boyunca sabah akşam kullan dedi. Baya iyi durumda dikiş izim, suan 4 aylık bebeğim.