Kızlar oğlum doğduğundan bu zamana uykuyu sevmeyen bir çocuktu ama gittikçe zorlaşıyor öğle uykusunu uyuması için zorluyorum biraz bir birbuöuk saat uyuyor ama akşam uyumamak için ne varsa yapıyor ağlama krizleri yatakta atla zıpla artık sabrım tükeniyor bu saat oldu hala yatmadı. Bir süredir sallamıyordum yanına yatıp uyuyorduk son zamanlarda o kadar zorluyor ki sallamayı denedim asla durmuyor sabır sabır sabır çekiyorum güniçinde de hareketli bir çocuk ve çok yorgunum. Bir çocuğun 8-9 da yatması gerekmez mi 11-12 bazen 1 oluyor ben pili bitik bir şekilde oluyoru in.Nolur bir yol söyleyin deneyen eden varsa. Öğle uykusunu unutmamayı da denedim 8 de bayılıyor akşam 10 da geri kalkıp yine gece oturmayı tercih ediyor :(