Çok sıkışız günden güne daha da borç içine batıyoruz borçlara yetiyorsak eve yetemiyoruz eve yetiyorsak çocuğa yetemiyoruz geçen oturdum son 3 bezi kalmıştı bebeğimin Allahım ne olur altına yapmasın diye dua ettim dışardan gören herkes diyor ki sen polis karısısın ama kimse evin içini bilmiyo çocuğumun ihtiyaçlarını annemler karşılıyor evimin eksiklerini ablam olsun arkadaşım olsun onlar alır benim artık çok zoruma gidiyor arkadaşımdan 20 bin borç aldık ayda 1,5 ödicez diye 1 sene oldu daha 1 kuruş ödeyemedik yarın gidip alyansımı küpemi satmayı düşünüyorum ama son kalan şeylerim de bunlar ondan sonra ne yapıcam kızlar lütfen yardımcı olun evde ya da ek iş olarak ne yapabilirim ?