Kızlar Eylülün birinde normal doğum yaptım çok şükür sağlıklı bir şekilde kızımı dünyaya getirdim.O kadar ıkınma sonrası bende hemoroid oluştu artık büyük tuvaletimi çok zorlanıyorum. sıcak suya batikon koyarak oturuyorum ama hala devam ediyor bu durumda ne yapılabilir tecrübesi olan var mı yaşayan ?