Rolria ayına göre bi beslenme saati oluşturun mutlaka o saatler dışında gece besleme yapmayın mesela kendi cocugumdan örnek vereyim 9 da yatar 3 te rüya öğünü yaparım 7.30 da uyanır.. 11, aylık oldu bugün.. gece 3 te o uyanmadan ben alarmla kalkarım o şekilde hiç konuşma öpme vs yok sadece besle yatır cık şeklinde oluyor..