Oglumunannesiyim 2 aylık oğlum sürekli emiyor.emmek.istiyor kusuyor çok emzirmeli.miyim yoksa biraz ara mi veriyim napmam lazım
Wanderlust Oglumunannesiyim doktorunuzla gorustunuz mu kusmasi onemli degil fazlasini cikariyorlar doyma hissi henuz olmadigi icin ama kusmadan kusmaya fark var belki reflusu de olabilir doktorunuza bir danismanizi oneririm
Bsrakya Oglumunannesiyim emzir sen benim bebekte öyle fazla geleni kusuyor kussun sen emzir o alacağıni alıyor zaten kilosu yerinde olur sağlığı yerinde olur
Sleepwalker Oglumunannesiyim Emsin canim ondaki refleks ac oldugundan degil kusmasi da midedeki fazlayi atıyor rahatlıyor emzir gitsin yarasin bebegine