Bsrakya 4 yıllık normal üniversite mezunları bile tatmin edici maaşlara hemen iş bulamıyorlar. Şimdiki aklım olsa kesinlikle kendi işimi kurabileceğim bir yol seçerdim. İkinci bir açık üni okumak yerine, tasarım, yazılım, fizyoterapi, yoga artık neye ilgi duyuyorsanız eğitimini alıp iş kurmayı tercih ederdim.