eylulnisa_20 Seymadeniz0180 bizim ilk disimiz 13 aylıkken çıktı , hep hiç anlamadan 10 günde 4 yanesit geldi şuan 15 aylık 6 tane var 😁
Selin_ada3 Seymadeniz0180 benimde bebeğim 10 aylık ve diş henüz çıkarmadı ama korkma canım geç çıkan diş sağlıklıymış 😇
Ozgdfn Seymadeniz0180 bizimde 5 gün sonra 1 yaşına girecek bizimde hala yok 😁 hatta bende bı kaç gün önce bu şekilde bı post açtım dişi yok diye 😁