Öncelikle geçmiş olsun. Yavrunuza sağlıklı bir şekilde kavuşursunuz inşallah. Bende üç ay önce doğum yaptım ve göğüs ucun iltihaplı şekilde yara olmuştu.Doktor madecassol benitin pomad ve travazol krem vermişti üçünü karıştırıp sürüyordum ama hiç bir fayfasını görmedim. Ağlaya ağlaya çocuğumun karnını doyurmaya çalıştım ve bir iki hafta çok çektim. Geçiyor Ama Zor oluyor…