Poncikannesi606 Kızlar her dediğinizi anlıyor mu bebişleriniz ne durumdalar acaba. Bnimki 6 gün sonra 15 olck ama ne bilim işine geldiği gibi Bi halleri var
kutgun Poncikannesi606 anlıyorlar gibiler de işlerine geldiği davranıyorlar ve bu dönemde inanılmaz asi ve inatçı huylar edindiler hayret ediyorum bazen istedikleri olmayınca yıkıyorlar ortalığı ne sendromuysa artık 🥲🤦🏼♀️
Feyza1 Poncikannesi606 15 ay 22 günlük. Herşeyi anlıyor , çoğu şeyi uyguluyor. Ağzını, burnunu vs sorduğum da gösteriyor. Fakat konuşma olarak sadece “ baba, mama,gaga , bum” var. Azıcık kafama takmaya başladım:)
Kahvedelisi Poncikannesi606 benim oğlumda 15 aylık yani bir sey diyince anlıyor bayılıyorum o hallerine. Hadi sunu yap diyorum yapıyor 🥰 konuşma bizde de cok yok mama, meme, bana, dede, daydu diyor dayısına anne cok nadir söylüyor.
Atabetulhakayik Poncikannesi606 çok net anladığında eminim ama işine geleni yapıyor 😂 Organlarını sorduğumda gösteriyor. Bildiği bir nesneyi istediğimde getiriyor. Benim tek sıkıntım dışarıda elimi tutmak istemiyor ve kafasına göre gidiyor. Hadi şuraya gideceğiz dediğimde hiç ilerlemiyor ne tarafa bakmak istiyorsa o tarafa gidiyor. Ne zaman öğrenir bunu bilmiyorum ama çok zorlanıyorum.
AytenMina 15 ay 21 günlük kızım her dediginizi anlıyor mu derken anlayabilecegi seyleri anlıyor. Hadi yemek yiyelim dedigimde tuvalete gidelim dedigimde bezini al gel dedigimde veya bebeklerinin ismi var leylayı getir dedigimde anlıyor tabaklarıyla kasıklarıyla bebegini yediriyor ayagına alıp sallayıp ee ee diyor bitti diyor ama cümle kuramıyor henüz
eminemre99 AytenMina canım biz de 15 ay 26 günlük aramazda beş gün var kız mı erkek mi canım bebegin 😃😘
eminemre99 15 aylık 24 günlük mama baba doyor başka da bir şey demiyor 😃 ilerleyen zamanlarda söyler inşallah azı dişlerimiz çıkacak tabi ne zan belki dehil gece gündüz uykusu karıştı damaklari şişmiş patladı daha oyke duruyor bnde merak ediyorum 😃😘 gün içinde çok cok mız mız inatçı 😘😃
eminemre99 AytenMina sizinkinide Allah’ım bagislasin insallah boy kilo ne duurmdasi kız canım bizim boy 74 cm uzamiyor sanki 😘 kilo zaten almıyor da 9800 sizin canım
AytenMina eminemre99 boyunu hiç bilmiyorum yalan söylemek istemem uzun zamandır doktora gitmedik cünkü kiloyu da evde tartıyoruz kıyafetlerle 10.55 ti :)