Beyseko Emzirirken uyuz olan anneler var mı özellikle göğüsüm ve kollarım yara içinde geçen sene bu zamanlar olmuştum sanırım tekrarladı yarın doktora gideceğim ama losyon verirse nasıl olacak bilmiyorum.
Ebraryz Beyseko bizde olduk geçti sayılır yara olmadan en başımda farkettik ilaç kullandık iyiyiz şuan bebişe dikkat edin hemen ilaçlarınızı kullanın derim
Beyseko Bsrakya geçen sene çok pis bir yerde çalışmıştım arşiv için ben oradan kaptığımı düşünüyorum bu sene evden çıkmıyorum pek geçen seneden kalma bakteriler canlandı mı acaba onu bilmiyorum
Ebraryz Beyseko vucuduna dikkatlice bakın minik minik kabarıklar oluyo hafif sivrisinek ısırıgı gibi onlar uyuz oluyo
Beyseko Ebraryz doktora gittim losyon falan verdi bebeğime çekmiş midir dedim geçmiş olsaydı şimdiye belirti başlardı dedi bilmiyorum inşallah ona geçmemiştir