Sleepwalker Dünyanın sonu nereye gidiyor anne denen şahsiyet bebegini bıçakliyor sonra sobada yakiyor bu olay yeni olmus yozgatta artik ağlamaktan gözlerim şişti içim kan ağlıyor yoruldum nereye gidiyor dünyanın sonu rabbim korusun. Boyle mahluklar anne baba olmasin artik bu caniler cocuklarin masum meleklerin üstunden ellerini ceksin allah kahhar ismiyle kahretsin yoruldum artik boyle haberleri gordukce cok yoruldum…😢😢😢😢
Elifsmotherr Sleepwalker Kadin şizofreni zaten normal bir insan böyle bir canilik yapmaz ki o masumun ne suçu var ne diye evleniyorsun gerizekalı 😭😥
Lidya-t Lütfen paylaşmayın artık bu haberleri biz görmek dahi istemiyoruz başlığa yazmayın bari nasıl öldüğünü ben geceleri uyuyamıyorum okuduğumda psikolojim çok bozuk bu haberler yüzünden .
AseLBebek26 Aynen artık kaçıncı post , zaten aklımdan çıkmıyor içine girip okumuyorum yine kötü oluyorum diye ama başlıkta görüyoruz bu sefer, uykularım kaçıyor artık
ikiprenses_annesi Ya evde sobam var yemin ederim sobaya baktikca o bebek gozumun onune geliyor 3 gundur bi uyaniyorum yok dedesi bebege taciz etmis diger gun uyaniyorum baba denen varlik bebegini dovmus komalik etmis bi uyaniyorum anne demeye 1 sahit o varlik bebeqini sobada yakiyo yaaa valla cok kotu oldu psikolojim artk ya bu sabi bebeklerin ne gunahi varr yaaa cocugum icin 10 gun bile uykusuz kalirimm Bir tik vurmam aglasinnnn onun sesi en guzel melodi yaaaa ne yapabilir bu bebeklerr ya Vallaaa Allahhh ıslah etsinnn Annelik babalik yapamayacak insanlara cocuk nasip etmesinnj yaa