Benim bebeğim de 33 günlük. Her iki memeyi de veriyorum hatta 3 ve 4 olsa onları da isteyecek oğlum. Devamlı emmek istiyor. Bir memede en az yarım saat kalıyor. Bugün doktoruma da sordum sağlığı yerinde, kilo alımı çok iyi birak istediği kadar emsin emmesi iyidir dedi. Ama benim belim ve omuzlarım şimdiden mefta oldu memelerin halinden hic bahsetmiyorum 😂