Sabah 8 gibi uyanıyor. İşe giderken anneme bırakıyoruz. 9 gibi kahvaltı yapıyor. Öğleye doğru muzunu yiyor. Öğlen 13.30-15.30 arası uykusu var. Uyanınca çorba içiyor. Yine gün içinde meyve çerez yiyor. Hava güzelse 1 saat parka gidiyorlar. Onun dışında tüm gün oyun oynayıp kitap okuyorlamış. Akşam 5 de alıyorum eve geliyoruz. 1 saat yemek faslı falan. Bu ara günü gününü tutmuyor. Bir gün yemek yiyor bir gün yemiyor. İki yaş sendromuna erken mi girdi anlamadım istediği olmayınca çığlıklar kendine vurmalar kendini yere atmalar başladı. Akşamları uykuya dalması çok zorlaştı en az 45 dakika uğrasıyoruz uyutmak için. 10-11 arası uyuyor genelde. Bazen 12 yi buluyor. Eve geldikten sonra sadece oyun oynuyoruz yatana kadar. Hafta sonu da parka gitme, ya da oyun alanlarına falan. Ya da evde oyunla geçiyor.