ElifKeskinn Selam kızlar, 17 aralık eşimin doğum günü. 4 senedir evliyiz artık ne hediye alacağımı bulamıyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var 😍
Bilgeztrk ElifKeskinn ben bi doğum gününde Cem Yılmaz gösteri bileti bi doğum gününde yurt dışı tatili birinde ceket birinde akıllı saat aldım
Tiredmother ElifKeskinn AirPods , akıllı saat, bot , saat , pantalon , gömlek , kazak , spor ayakkabı , cüzdan , alyans ben bunları almıştım neye ihtiyacı varsa veya istediği birşey onu alabilirsiniz
mariecurie20 ElifKeskinn her sene saat aldım ben yeter artık saat alma diyor. Kahve içmeyi seviyorsa termos alın
egelsenkonuss ElifKeskinn neye ihtiyacı varsa onu bizimde haftaya tanışma yıldönümü mesela kendisini lisansı Galatasaray eşofman takımına ihtiyacı olduğunu iddia ediyo onu alacam😄
Aysenur00 ElifKeskinn ben eşime oğlumun saç tellerinden tesbih yaptırdım çok anlamlı bir hediye oldu eşim çok beğendi😊 Bir tane daha var bu biraz saçma gelebilir ama bence bu da anlamlı 😂 eşim sigara içiyor kül tablası yaptırdım içinde oğlumla eşimin fotoğrafı var üstünde de az iç sevdiğim yaşayacak güzel günlerimiz var yazıyor belki oğlunu gördükçe kül tablasında sigarayı azaltır bırakır gibi düşündüm 😂😂
Ceyli ElifKeskinn ben deri kaplı isim yazılı kupa aldım. Arabadvsu içsin diye matara almıştım onda da isim soyisim yazılı ☺️ çok beğenmişti.
Mommqueen ElifKeskinn android uyumlu kablosuz kulaklık alabilirsnz sizde reşiniz kullanıyorsa eğer ☺️