Birbebek34 porcöz sprey leke cıkarıcısı var normalde begenmemıstım ama camasırlarda işime yaradı sankı. E bebegın sıvısından yarım cay bardagı kadar toz olandan da bır ıkı kasık kadar koydum yıkama gozune bır de deterjan olarak yarım olcekten az fazla persıl jel deterjan. Suya bastırdıgımda da bı kc sene beklemıs lekeler bıle cıktı ne lekesı bılmıyrm ama, yegenımın kıyafetıydı bır kac kez yıkanmıs ve cıkmamıstı. Bastırdıgımda cıktıgını gordum e bebegın camasır suyu tozunu kullandım. Umarım ısınıze yarar🤗