Kizlar bebegim 13 gunluk meme veremiyordum meme basi catlagim olmustu smdi gecti iki mememide veriyorum birini emiyo yaklasik yarim saat sonra bi aglama gelio memeyi itio ben geri agzina veriyorum alamiyor sonra bidaha deniyorum aliyor fakat yine agliyor. Diger memeye geciyorum sussun diye onuda aliyor biraz geciyor ayni sorun.Kafayi yiyecem cildircam bana yardim edin tecrubeli anneler🙏🏼🙏🏼 Meme catlaklarm varken hem sütümü sagip verdim hem mama cünkü yetistiremiyordum.2 saatte bir 40 cc mama- süt veriyordum.Simdi memelerim iyilesti emziriyorum ama cerez gbi aliyor doymuyor gbi ek mama veriyorum.Napacam bilmiyorum.Yardim
ediiin 🙏🏼🙏🏼🙏🏼