Güzel anneler 3 ay 15 günlük bir oğlum var. Som 4 gündür sürekli kucakta durup evde gezinmek istiyor. Temiz hava ister belki bunalır diyorum 5 dakika sarmayalıp balkonda guneslendiriyorum odaya geçip yatırdığımda ağlıyor yanında olsam bile ağlıyor. Daha önce hic yapmazdı emzirip gazını çıkarır yatırırdım bütün işlerimi yapardım. Allah aşkına bu atak mi ? Ve ne yapmam lazım böyle bir durumla kalan oldu mu neler yaptınız?