Minikmucizemmmmmm Kızım 33 haftalık dogdu ocakta yaşına girecek agzında hıc kelime yok nezaman baba mama der acaba yada problem mi var doktoramı goturmeliyim acaba
2oglananasi Minikmucizemmmmmm oglumda ilk hecelemesini 11 aylikken yapti 38 haftalik dogdu bence vaktiniz var daha endiselenmeyin
Egemom21 Minikmucizemmmmmm Canım aklına takılıyorsa konuşma terapistine gidebilirsiniz ama daha küçük bir anda çocuklar konuşmaya başlayabiliyorlar
Minikmucizemmmmmm Egemom21 ocak ayına kadar bekliycem yaşına girince doktor kontrolü var ozaman sorucam bakalım