Kızlar benim gebelik şekerim vardı ve bebek karnımda şişti doğduktan sonra 2980 den 2670 e düştü 10 günlüğüz şuan ve hala aynı kilodayız tüm testler yapıldı tertemiz çıktı hep anne sütü veriyordum mamayı 2 kere 30 cc verdim 2 3 gün yine kilosu aynı ama sarılığımız 13 de sabit kaldı şuan. Doktor mamayı arttır dedi ama bu seferde kusuyor mamayı napıcam ben ?