zeyzey14 oğlum 12 aylıkken ısırıyordu bizi sürekli. Hiç tepki vermedik konuşmadık yapma bile demedik. O an hemen sakince dikkatini dağıtmak için bişey bulduk. 1 ay sürdü bir anda bıraktı. Ara ara değişik şeyler yapıyor biz tepki vermeyip onun o davranışıyla hiç ilgilenmeyince bırakıyor. Biz böyle çözüm bulduk😬