Asuman16 Kızlar 15 aylık bebeğim ayda bir öksürük grip ateş hırıltı durumunu yaşıyor.yeni iyileşti 10 gün geçmeden hırıltı tekrar başladı burnu kapalı oğlum geceleri horluyor sizde durumlar nasıl ne yapabilirim fikriniz varmı
Enda1204 Asuman16 ateş ve öksürük hariç hırıltı ve balgam tekrarlıyor iyi oluyor 15 gün sonra yine başlıyor 🤦 bizdede aynı durumlar yani
Enda1204 Asuman16 ventolin kullandık hava aldık sürekli burnunu temizledik ve üstünü ev içinde ince giydiriyorm terletmemeye çalışıyorum bugün kontrolü vardı şükür iyiyiz 🤲 menenjit aşımızı olduk
Enda1204 Asuman16 Serum fizyolojik ile enjektöre dolduruyorum direk bebeğimin burnuna sıkıp burun aspiratörü ile temizliyorum