Matmazellll Hanımlar sorum başlıkta ablam almıştı kendine bugün denedik gayet güzel et çekiyor bizde sürekli et kıyma cektiriyoruz içli köfte falan da yapılıyor .stilevs marka kullanan varmı memnunmusunuz ???