Kbr1- edanurseverr herhalde ates cok yüksek değil diye istemediler, anlamadim. Allah sifa versin gecer insAllah
safakbakir edanurseverr benim kızım da iki gündür böyle :( uyurken 37.5 oluyo ateş ağlayarak uyanıyor hiç rahat değil, sürekli mızıklanır halde uyuyor. 7 aylık dişler de kabarmış ama korkuyorum enfeksiyondan