7 aylık oglum var bogaz yolu enfeksiyonu olmus. Antıbotık igne şurupla geçti şükür ama burun akıntısı var. Suan ortalım kötü zaten heryerde grıp ınsanlar var yaygın var bende grıp oldum. Mandalına suyu yada portakal sutu sıkıp 4 5 tatlı kasıqı içirsem bi zararı olurmu acaba içiren varmı