Arkadaşlar dışardan 6 dikişim bar ve 6 gün önce doğum yaptım ebe dikiş atarken sormuştum 6 güne düşer dedi diye hatırlıyorum ama düşmedi az önce baktım araştırdığımda eriyen dikiş diyo ama ipleri görüyorum yani pek bi erir gibi değil bilgi alabilirim kopup mu düşüyor nasıl oluyo