Ssmzsh Merhaba, 10 aylık bebeğim parmaklarını ağzına o kadar sokuyor ki öğürüp kusuyor. Sebebi ne anlamadım. Henüz dişi çıkmadı belirtide yok bir sürü oyuncak diş kaşıyıcı vs var ama hiç birini kullanmıyor. Neden yapar ki
Birkucuksayrameselesi Ssmzsh kizim kendini kusturacak sekilde yapmadi ama elini bogazina goturrd ogururdu 2 3 defa yapip unuttu tepki vermemek cok onemli bu asamada
Rainyellow Ssmzsh bebeğim 7 aylıkken yaptı elini ağzına sokarken öğürmeyi keşfetti bir baktım sürekli yapmaya başladı her seferinde müdahale ettim ama bizim en fazla 1 gün sürdü sanırım oyun sanıyorlar
Ssmzsh Woody hep elini çektim ağzına götürünce olmadı zaten. Bide tepki vermemeyi deniyeyim teşekkür ederim ☺️
Missyloves Ssmzsh ablamın çocukları öyle aninda kusuyolar boğazında bı parca kalmisti onu cikartirken çocukta refleks tarzında bişey oluştu 3 yaşında doktor psikolojik unutturmaya çalışın demiş kardeşi de ondan görüp aynısını yapiyo oda 1 yasinda filan
ikizlerinannesi2985 Ssmzsh benim kızım da öyle. Kafayı yicem artık. Ağzına kaşık sokuyorum, bi bakıyorum bütün parmaklarını sokuyor agzına, öğürüyor. Sonra kusuyor😬
Familyboy Ssmzsh bizde de var bu ara benim oğlumda 10 aylık aynı şeyi yapıyor bu aylarda oluyor demekki böyle bişey
Theend Ssmzsh ayyy benim kızımda aynısını yapıyor. Her zaman kusmuyor çoğu zaman sadece oguruyor bazen de kusuyor. Ne yapmamız lazım inan hiç bilmiyorum. Öyle yapınca içten içe sinirleniyorum artık. Çünkü üç aydır böyle şuan nerdeyse dokuz aylık olacak
Gunesgizem Ssmzsh tepki vermeyin ben hep güldüm ama çok komik oluyordu oğlum 😂😂 bazen zorla istemediği şeyleri yediriyordum bana bakıp kendini kusturuyor sonra da sanki bak çıkarttım der gibi kahkaha atıyor ve halen böyleyiz 😄😄