2guzelinannesi haklısınız daha şimdiden gelecekleri için endişeleniyoruz. Annelik kaygı dolu bir ruh hali. Ben ilk otizm i oğlum 2 aylıkken ya karşıma çıkarda anlamazsam diye araştırıp sonrada yeterince kaygılısın neden iyice kaygı seviyeni artıracak şeyler yapıyorsun diye kendime kızıp aklımdan çıkarmıştım. Ama yinede aklımızdan çıkardığımız şeyi karşımızda bulduk. Yani diyeceğim o ki anne olunca insan olması muhtemel veya olmayacak şeyler için bile endişe ediyor😊