Bhhr1 Kızlar beş aylık bebeğim var tek göğsümle besleniyor formül mama almıyor ek gıdaya başlamaya az kaldı. Bundan sonra ek gıda ve göğsümle yeterli olur mu. Önerilere açığım
Alin6272 Bhhr1 az kalmış canım ozaman ek gıdayla desteklersin umarım ama yeterli değilse en iyi seçenekte formül mama piriç unundan iyidir devam sütleri de var 6 aydan itibaren laktoz alerjisine dikkat edersen
emoo benm bebeğimde öyle dr 5.ay başlattı ek gıdayı 5ay 7günlktem beri tadım yapıyoruz 2ara öğüm seklinde sebze ve meyve püreleri veriyorım 6.ayda kilo kontrolünde bakıcaz bakalım duruma
Bhhr1 emoo bana da doktor aynısını dedi beş ay altı gün olunca başlayabiliriz dedi. Henüz tam beş ay olmadık.