sevgii_123 SEDANURRRR kuruluk var mı varsa benzeri benim bebeğimde de oldu locoderm ve madacassol iyi geldi
sevgii_123 SEDANURRRR bacaklarında ve göğsünde vardı boynunda ama geçti zamanla yüzude o kremlerle geçti
SEDANURRRR sevgii_123 kuruluğu yok hayır süt alerjisi olabilir dedi doktor mamasını değiştik alerji maması aldık ondan sonra böyle oldu