Arastryk21 SEDANURRRR yeni dogduyda normal ama eyer biraz ayını geçtiyse alerji benim oğlumda öyle gitim verdiğim ilaçlar alerji yapmış bir damla verdi veriyordum 2 günde geçti şükür
SEDANURRRR Eses92 süt alerjisi olabilir dedi doktor alerji maması kullanıyoruz bir haftadır bugün oldu böyle geçmesi gerekmiyor muydu normalde
SEDANURRRR Oldugugibibiri ay hergün bişeyi çıkıyor yok alerji yok isilik reflü kolik derken insan herşeyi düşünüyor 🤦🏻♀️
Linairem21 Hem alerjik olabilir hemde sıcaktan isilik olabilir. Çok kalın mı giydiriyorsunuz ? Yada ev çok mu sıcak ? Benim kızımında yüzü boynu kolları böyleydi Temmuz da doğdu hem çok terliyordu sıcakta hemde süt alerjisi varmış
Linairem21 Linairem21 Benim doktorum sadece direk süt içme dedi peynir ve yoğurt ye dedi. Kesme taraftarı değil çocuk savaşsın ve bünyesi kabul etsin ilerde sıkıntı yaşamasın diye. Belirtiler çok aşırı artmadıkça kesmiyoruz bir şey. Birde egzamalarımız için bioderma atoderm intense aldım onu kullanıyorum güzel bir nemlendirici