sulekskk
Merhaba
En etkili çözüm serum fizyolojik.Enjektörle çok rahat bir şekilde yapılıyor.Eczaneden alabilirsiniz.Fiyatı oldukça uygun.Videolarda izleyip uygulayabilirsiniz.Ben doğduklarından beri halada bu şekilde yapıyorum.Bir sorun olacağını zannetmiyorum.Yine de bir doktorunuza yada sağlık ocağındaki hemşirenize danışıp öyle uygulayın derim. 😊