Geceden beri ateşi vardi acile gitmiştik takip edin deyip gönderdiler dayanamadım öğleden sonra pokinikliğe gittim doktora. Kan idrar istedi bakımdan dolayı sonuçlar geç çıkacakmış yarın göstericem doktor 3 cc calpol verdirrti orda ateşi 37. 0 36.8 seyrinde eve geldik. Giydirme dedi ama şu an içim içimi yiyor sıfır kol zıbın var üstünde vücudu soğuk kafasında ateş var giydirsem havale geçirirse korkusu var giydirmezsem bronşit ya da zaturre olursa. Ne yapacağımı şaştım damağında hafif beyazlık var hafif sert fotoyu alta atıcam diş mi çıkarıyor gribal enfeksiyon mu covit mi bilmiyorum yavrum acı acı ağlıyor 79 günlük daha ben eriyorum anneliğin bu kısmı çok zormuş. Şimdi üstüne ince pijama giydirsem mi ?