6 aylık oğlum var. Arabayı hiç sevmiyor hemen sıkılıyor.. Ilk aylarda arabada uyuyordu biner binmez şimdi direniyoruz uymamak için. Uymadığı içinde çok ağlıyor yollar eziyet gibi geliyor. Uzun yola giderken 5 6 defa mola veriyoruz araba durunca gülücükler saciyor tekrar hareket edince 5 dkka sonra mizirdiyoor sizdede ayni oluyor mu acaba oluyorsa neler yapıyorsunuz 🤨